sobota, 10 grudnia 2011
Balance in games - równowaga między poziomem trudności a zabawą.
9.12.2011
Równowaga elementów w grze.
Dziś było o myśleniu systemowym. Gra to system złożony z wielu elementów, które są ze sobą nierozerwalnie powiązane. Zmiana jednego, wpływa na pozostałe.
Sprawdziliśmy jak to działa w GM.
Najpierw zmienialiśmy parametry poszczególnych elementów w matrycy Change the Game. Najlepiej było widać zależność elementów w systemie, gdy zmienialiśmy grawitację i prędkość wrogich sprajtów.
Następnie każdy mógł wreszcie stworzyć swoją własną grę od zera - matrycy Clean Slate
Pierwszą grę zaprezentował Oksik. Oto ona. Nazywa się NONSENSE GAME:
A to pierwsza gra Wiecznego:
YOU DONT WIN THIS!
Każdą z gier będziemy komentować biorąc pod uwagę następujące kryteria:
Jakie jest twoje ogólne wrażenie?: review notes
Jak się gra?: gameplay
Czy gra opowiada jakąś historię?: story
Co sądzisz o stronie graficznej gry?: visuals
Komentując gry na platformie GM otrzymuje się odznaki. Już mam jedną. Nazywa się: "Critical Eye"
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz